Obchodní podmínky
Tomáš Nový
Smetanova 73
471 54 Cvikov
IČO: 76599957
DIČ:CZ8702090397
mobil 604 400 003
e-mail: modeland.vyrobce@email.cz
Platební podmínky
Zboží je dodáváno na dobírku, převážně Českou poštou. Na fakturu se splatností 14 dnů nebo i více zasíláme pouze ověřeným a dlouhodobě spolupracujícím firmám!
U zakázek nad 10.000 můžeme požadovat zálohu.
Ochrana osobních údajů
Osobní údaje, které zákazník poskytne pro obchodní transakci nebo pro registraci do obchodu, nebudou poskytovány třetím stranám a bude s nimi nakládáno dle příslušných zákonných ustanovení.
Obchodní vztahy v tomto internetovém obchodě se řídí platnými ustanoveními Občanského a Obchodního zákoníku a dalších souvisejících právních norem a předpisů.
Telefonické ověření
Provozovatel si vyhrazuje právo telefonicky, popř. e-mailem ověřovat správnost poskytnutých údajů a validitu objednávek. (Zejména u objednávek většího rozsahu).
Změna cen
Provozovatel si vyhrazuje právo změnit ceny bez předchozího upozornění. Zároveň zaručuje, že v případě změny cen bude u objednaných a nedodaných objednávek účtována původní cena, pokud dojde ke zdražení a nová cena, pokud dojde ke zlevnění objednaného zboží. Tato zásada se však netýká časově omezených akcí s uvedenou platností od - do.
Reklamace
- Záruka za zboží prodávané v eshopu se řídí platným a účinným právním řádem České republiky.
- Prodávající prodává zboží špičkové kvality. V případě závady zboží je možno uplatnit reklamaci.
- Zákazník je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu zboží, je zákazník povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zboží za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodáno nové zboží. Podepsáním přepravního listu zákazníkem zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že zboží bylo řádně a včas dodáno.
- V případě mechanického poškození zboží, které nebylo patrné při převzetí zásilky, je zákazník povinen reklamovat zboží nejpozději do tří dnů po dodání zboží. Pozdější reklamace mechanického poškození zboží již není možné uznat z důvodu vypršení pojistné doby přepravní společnosti. Před prvním použitím zboží je zákazník povinen prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit. V případě nesprávného používání zboží nese odpovědnost zákazník.
- Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním. Poskytované záruky se dále nevztahují na poškození vinou zákazníka. O uznání záruky rozhoduje odborné pracoviště výrobce.
- V případě, že zboží při převzetí zákazníkem není ve shodě s kupní smlouvou, má zákazník právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu zboží uvedl do stavu odpovídajícímu kupní smlouvě, a to opravou zboží, výměnou zboží a, není-li takový postup možný, může zákazník požadovat přiměřenou slevu z ceny zboží nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud zákazník před převzetím zboží o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Zákazník má právo na výměnu zboží jen tehdy, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. O tom rozhodne dodavatel(výrobce).Zboží bude popřípadě vyměněno za stejný kus, nebo vrácena již zaplacená částka.
- V případě reklamace, zboží se zasílá zpět na adresu prodejce (výrobce) a to jako balík. Po překontrolování reklamovaného zboží a posouzení se po uznání závady posílají peníze přes bankovní konto na účet, který se zákazník sám zvolí. V případě zaslání balíku na dobírku, balík nebude vyzvednut.
Objednáním zboží objednavatel souhlasí s výše uvedenými podmínkami.